آکورد آخه دل من
نوشته شده توسط : عادل مینایی

A7                                                         Am

توی آینه خودتو ببین چه زود زود                    توی جونی غصه اومد سراغت پیرت کنه

E7                     E                                                          Dm

نذار که تو اوج جونی غبار غم                       بشینه پیشه روت پیرو زمین گیرت کنه

A7                                                         Am

منتظرش نباش دیگه اون تنها نیست             تا آخر عمرت اگه تنها باشی اون نمی یاد

E                        E7                               E                                                        Am

خودش می گفت یه روزی می ذاره میره       خودش می گفت یه روز خاطره هاتو می بره از یاد

Am

آخه دل من دل ساده من تاکی می خوای خیره بمونی به عکس روی دیوار

Em

آخه دل من دل دیونه من دیدی اونم تنهات گذاشت بعد یه عمر عاذگار

             Em                      G                  F

           آخه دل من دل دیونه من            تاکی میخوای خیره بمونی به عکسی روی دیوار

Am

دیدی اونم رفت اونم تنهات گذاشت رفت      تو موندی بی کسیو یه عمر خاطره پیش روت

Em

دیگه نمی یاد دیگه پیشت نمی یاد از اون چی موند برات بجز یه قاب عکس روبروت

Em                                       G                     F

آخه دل من دل دیونه من                            تاکی می خوای خیره بمونی به عکس روی دیوار







:: موضوعات مرتبط: آکورد آخه دله من , ,
:: بازدید از این مطلب : 14232
|
امتیاز مطلب : 94
|
تعداد امتیازدهندگان : 29
|
مجموع امتیاز : 29
تاریخ انتشار : 25 / 5 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
عارف در تاریخ : 1392/7/29/1 - - گفته است :
سلام خسته نباشی
به نظ من آکورد نویسیاین آهنگ یه مشکلی داره البته نظر منه !
وقتی قراره اون قسمت که میگه (توی جونی غصه او) اینجاش بهتره با دوماژور باشه بعد بری به سمت ر مینور
این جوری ممکنه قشنگ تره باشه
اخه این چیزی که تو نوشتی فالش میشه !

/weblog/file/img/m.jpg
shahin در تاریخ : 1391/3/12/5 - - گفته است :

salam be hamegi.
khste nabasshid azizan lotfan ahangayi k entekhab mikonid akorday taziniy bishtar roy kalam bezarid zibatar mishe ba tashakor
studio glissando

/weblog/file/img/m.jpg
سحر در تاریخ : 1390/3/18/3 - - گفته است :
ریتمش چیه این خب؟


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: